sobota, 20 kwietnia 2024 godz. 16:11
|
|||||||||||||||
|
Odpowiedź na postawione wyżej pytanie szukały uczestniczki sieci Coaching w edukacji podczas piątego już spotkania w sali konferencyjnej Biblioteki Pedagogicznej im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu, które odbyło się 4 kwietnia 2017 r. Odpowiedź na postawione wyżej pytanie szukały uczestniczki sieci Coaching w edukacji podczas piątego już spotkania w sali konferencyjnej Biblioteki Pedagogicznej im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu, które odbyło się 4 kwietnia 2017 r. Uczestniczki spotkania powitała Danuta Potręć, koordynatorka sieci, po czym podziękowała nauczycielkom za wykonanie zadania domowego – przygotowanie materiałów przydatnych podczas pracy dydaktycznej, które zostaną zamieszczone na platformie Moodle. Po podsumowaniu zadania oddała głos Dominice Warskiej, która poprowadziła warsztaty Jak pracować z pokoleniem Z? Na początku zajęć Dominika Warska scharakteryzowała pokolenie baby boomers, pokolenie X, Y i Z. Następnie odbyła się dyskusja na temat różnic pokoleniowych – nauczycielki mówiły o swoich spostrzeżeniach na temat poszczególnych generacji. W dalszej części zajęć uczestniczki warsztatów obejrzały film Natalii Hatalskiej, zrealizowany w ramach projektu dotyczącego pokolenia Z. Dominika Warska opowiedziała też o swoich rozmowach z młodzieżą na temat tego, co motywuje pokolenie Z i pokazała plansze przygotowane przez uczniów szkoły ponadgimnazjalnej, będące odpowiedzią na pytanie „Jak pracować z generacją Z?”. Po przedyskutowaniu przedstawionych prac uczestniczki zajęć przygotowały informację zwrotną dla młodych ludzi, stanowiącą swoiste podziękowanie za zaangażowanie w projekt. W czasie zajęć można było zapoznać się z literaturą związaną z tematem zajęć, którą przygotowała Elżbieta Wiśniewska z Biblioteki Pedagogicznej im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu.
Seminarium dla specjalistów poradni psychologiczno-pedagogicznych
Zakończyliśmy kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą w roku szkolnym 2018/2019
|
|
|||||||||||||